سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک میلیون و 100 هزار نفر به جمعیت یارانه‌بگیرها اضافه شده است


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه همایش تبیین برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی باید تا پایان امسال شش میلیون نفر از اقشار پردرآمد از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شدند اما دولت به منظور رفاه حال ایرانیان، سه میلیون نفر را از فهرست دریافت یارانه خارج کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت که در یکسال گذشته یک میلیون و 100 هزار به جمعیت یارانه‌بگیرها اضافه شده که این جمعیت، کودک بوده است.

ربیعی در این‌باره که گفته می‌شود قرار است 15 میلیون نفر از جمعیت یارانه‌بگیرها حذف شوند گفت: هیچ سندی دال بر این مساله وجود ندارد و متأسفانه برخی می‌خواهد با طرح اینگونه موضوعات در ایام انتخابات، استفاده تبلغیاتی کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که به هیچ وجه در ایام انتخابات نباید موضوع یارانه‌ها را ابزار تبلیغات قرار داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
یارانه بگیرها توجه کنند حذف و افزایش یارانه ها