علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۱۱ پروژه منابع طبیعی استان همدان در دهه فجر افتتاح می‌شود


محمدرضا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۱۳۱۱ میلیون ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است، بیان داشت: افتتاح این طرح ها برای ۶۵۲ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

وی بابیان اینکه مجموع وسعت منابع طبیعی در برگیرنده این طرح ها ۲۶۸ هکتار و ۶۵۷ متر مکعب است، عنوان کرد: این طرح ها در دهه فجر افتتاح خواهند شد.

مدیركل منابع طبیعی استان  همدان به پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: از این تعداد تنها دو پروژه مربوط به شهرستان همدان است.

همتی بابیان اینکه کپه کاری مراتع و ذخیره نزولات دو طرح قابل افتتاح در شهرستان همدان است، ادامه داد: انجام این پروزه ها در سال ۹۴ آغاز شده و در حال حاضر قابل افتتاح هستند.

وی عنوان کرد: مدیریت جامع حوزه آبخیزداری فارسیان نهاوند، کپه کاری مراتع کبودراهنگ، ذخیره نزولات کبودراهنگ، کپه کاری و ذخیره نزولات جوی نهاوند، کپه کاری و ذخیره نزولات ملایر از دیگر پروژه هایی است که کار تکمیل آن ها در سال جاری شروع شده است.

مدیركل منابع طبیعی استان همدان بابیان اینکه طرح های کنترل فرسایش خاک روستای همه کسی، کنترل فرسایش روستای خیمه گاه، کنترل سیل و رسوب روستای عشاق از طرح هایی هستند که کار تکمیل آن ها در سال ۹۳ آغاز شده بود، بیان کرد: این ۱۱ طرح برای ۶۵۲ نفر در استان همدان ایجاد اشتغال خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
افتتاح 230 پروژه شهری در دهه فجر 1393 توسط شهرداری مشهد