سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه یونیورسال نرم افزار Remote Desktop با پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم برای ویندوز ۱۰ موبایل به زودی منتشر می شود


نسخه یونیورسال نرم افزار Remote Desktop با پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم برای ویندوز ۱۰ موبایل به زودی منتشر می شود

می دانیم که یکی از ویژگی های خارق العاده ویندوز ۱۰، نرم افزار های یونیورسال آن هستند که تجربه یکسانی را در دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ برای کاربر به ارمغان می آورند. در طول ماه های اخیر ما نرم افزار هایی را دیده ایم که با یک به روز رسانی به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شده اند تا کاربر هم در موبایل و هم در رایانه شخصی تجربه یکسانی در استفاده از نرم افزار داشته باشد.

وین فون/ می دانیم که یکی از ویژگی های خارق العاده ویندوز ۱۰، نرم افزار های یونیورسال آن هستند که تجربه یکسانی را در دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ برای کاربر به ارمغان می آورند. در طول ماه های اخیر ما نرم افزار هایی را دیده ایم که با یک به روز رسانی به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شده اند تا کاربر هم در موبایل و هم در رایانه شخصی تجربه یکسانی در استفاده از نرم افزار داشته باشد.

پس از یونیورسال شدن تعداد زیادی نرم افزار در استور ویندوز ۱۰، این بار نوبت به نرم افزار Remote Desktop مایکروسافت رسیده است. تیم توسعه دهنده این نرم افزار اعلام کرده اند که به زودی نسخه یونیورسال این نرم افزار را با امکان پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم منتشر خواهند کرد. با استفاده از قابلیت کانتینیوم، کاربران می توانند کیبورد و ماوس خود را به گوشی متصل کرده و گوشی را نیز به یک مانیتور از طریق داک کانتینیوم و یا به صورت بی سیم متصل کنند و از گوشی خود درست به مانند یک رایانه شخصی استفاده کنند!

وقتی که کاربر با استفاده از این قابلیت گوشی خود را به مانیتور متصل می کند، نرم افزار های یونیورسال ویندوز ۱۰ مانند مجموعه آفیس، به شکل دسکتاپ اجرا می شوند و تجربه ای کامل را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این ها، قابلیت کانتینیوم به کاربران اجازه می دهد که همزمان در کنار استفاده از این ویژگی، از گوشی خود نیز استفاده کنند که بسیار جالب به نظر می رسد. تا به این لحظه نرم افزار های بسیاری برای پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم بهینه شده اند و به عنوان مثال می توان از مجموعه یونیورسال آفیس یاد کرد اما همچنان یکسری نرم افزار هستند که لازم است تا از این قابلیت پشتیبانی کنند و از جمله مهم ترین آن ها نرم افزار Remote Desktop است.

Remote Desktop نام نرم افزاری است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده و کاربر به کمک آن می تواند رایانه یا رایانه ها را از راه دور کنترل کند و به یک دسکتاپ با عملکرد کامل دسترسی داشته باشد. نسخه مدرن این نرم افزار هم اکنون برای ویندوز فون و ویندوز ۱۰ در دسترس است اما گویا قرار است این نرم افزار در آینده نزدیک یک به روز رسانی بزرگ دریافت کرده و از قابلیت کانتینیوم نیز پشتیبانی کند. امکان پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم برای افرادی که نیاز به کنترل از راه دور رایانه ها دارند بسیار کاربردی خواهد بود و می تواند کمک بسیاری به آن ها کند. تیم پشتیبانی کانتینیوم امروز در این خصوص گفت:

درخواست های بسیاری در خصوص ایجاد بستری جهت متصل شدن به یک رایانه از راه دور با استفاده از قابلیت کانتینیوم را شنیده ایم و مفتخریم که امروز اعلام کنیم که نسخه یونیورسال نرم افزار Remote Desktop با پشتیبانی از قابلیت کانتینیوم به زودی در نسخه پیش نمایش فنی منتشر خواهد شد. ما علاقه مندیم تا بازخورد بیشتری از کاربران نرم افزار Remote Desktop بشنویم تا آن ها به ما کمک کنند که این نرم افزار پر درخواست را در اولویت گذاشته و سرمایه گذاری بیشتری بر روی آن کنیم.

چگونه قصد دارید از این نرم افزار در حالت کانتینیوم استفاده کنید؟ چه نرم افزار هایی را در این حالت اجرا می کنید و چه کار هایی را انجام می دهید؟ در چه موقعیت ها و مکان هایی از آن استفاده خواهید کرد؟ این بسیار هیجان انگیز است که مشاهده می کنیم روز به روز بر تعداد نرم افزار های یونیورسالی که از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی می کنند افزوده می شود. شما دوست دارید کدام نرم افزار ها از قابلیت کانتینیوم پشتیبانی کنند؟

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
معرفی قابلیت کانتینیوم ویندوز 10 موبایل