سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعدام شیخ نمر به‌دلیل خشم آل سعود از شکست‌ در منطقه است


سید جواد ساداتی نژاد، رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با ابراز انزجار از جنایت خاندان آل سعود در به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان اظهار داشت:  اقدام رژیم آل سعود گناهی سنگین و نابخشودنی است و  واکنش قاطع وزارت امور خارجه به این اقدام دَدمَنشانه ضروری است.

وی تصریح کرد: اقدام کینه‌توزانه و ماجراجویانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر ناشی از خشم و عصبانیت رژیم آل سعود از شکست‌های ممتد و گسترده طرح‌های مخرب و ویرانگر این خاندان در منطقه است.

رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده و بی‌سابقه  آل سعود در ساقط نمودن هم پیمانان محور مقاومت افزود: اتهامات وارد شده به شیخ نمر کاملا واهی و ساختگی است و اقدام خباثت آمیز آل سعود در به شهادت رساندن این عالم برجسته نشان از کینه و عداوت عمیق آنان نسبت به مسلمانان راستین و هم‌پیمانی آل سعود با دشمنان اسلام است.

ساداتی نژاد ادامه داد: شهادت آیت الله نمر نه تنها باعث خاموشی و انفعال شیعیان عربستان نخواهد شد، بلکه موجب تحرک و انگیزه بیش از پیش آنان برای ادامه راه آیت الله نمر می‌شود.

معاون اسبق حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکومیت شدید اقدام سبوعانه خاندان آل سعود ادامه داد: وزارت امور خارجه در اسرع وقت نسبت به این جنایت که موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین و عزادار شدن امت مسلمان و ملت‌های منطقه شده پاسخ دهد و از تمامی ظرفیت‌های دستگاه دیپلماسی کشور برای افشای جنایت صورت گرفته و اعمال فشار بر رژیم جلاد آل سعود استفاده کند.

وی همچنین از جامعه دانشگاهی و فرهیخته کشور درخواست کرد مراتب اعتراض و انزجار خود را نسبت به شهادت مظلومانه این روحانی برجسته اعلام کنند و گفت: جامعه دانشگاهی از طریق برقراری ارتباط با اساتید و دانشجویان کشورهای مسلمان و نیز آگاه نمودن وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا، زمینه محکومیت و اعمال فشار بر رژیم تروریست پرور و مرتجع سعودی را فراهم کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد