سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرونده مرتضوی فعلاً به دیوان عالی کشور نرفته است


محمدرضا محمدی کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده مرتضوی در ارتباط با شکایت اولیای دم یکی از فوت‌شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک و بخشی از تامین اجتماعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است یا خیر اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم این پرونده هنوز به دیوان عالی کشور نرفته است.

رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران همچنین درباره پرونده مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش نیز گفت که این پرونده هنوز منتهی به صدور حکم نشده است.

به گزارش تسنیم، بخشی از پرونده تأمین اجتماعی به همراه شکایت روح‌الامینی اولیای دم یکی از فوت‌شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک در شعبه نهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی کشکولی مورد رسیدگی قرار گرفت که در نهایت پس از برگزاری هفت جلسه، رسیدگی قاضی کشکولی به این پرونده پایان یافت و شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران، متهم را در ارتباط با شکایت اولیای دم مرحوم روح‌الامینی به اتهام معاونت در قتل عمدی و آن بخش از حکم پرونده قضات کهریزک که نقض شده بود، تبرئه کرد.

دادگاه همچنین در ارتباط با پرونده تأمین اجتماعی نیز، متهم را به رد مال به مبلغ 46 میلیون تومان و یک سال حبس که شش ماه آن تعلیقی است، محکوم کرد.

پس از صدور رای، اولیای دم مرحوم روح‌الامینی، سازمان تأمین اجتماعی و متهم پرونده به حکم شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران اعتراض کردند که مرجع رسیدگی به این پرونده در مرحله تجدیدنظر، دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ارسال بخش دوم پرونده سعید مرتضوی به دادگاه