سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ورود 500 تروریست دیگر از مرز ترکیه به سوریه


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رامی عبدالرحمن مدیر گروه دیده بان سوریه گفت: دستکم 500 جنگجو از گذرگاه باب السلامه مرزی عبور کرده و راهی شهر اعزاز در شمال استان حلب شدند.

وی افزود: بخشی از این جنگجویان اسلامگرا و برخی نیز نیستند اما همه آنها مسلح می باشند. انتقلا آنها زیر نظر مسئولان ترکیه انجام شد.

ارتش ترکیه از چند روز پیش مواضع نیروهای کُرد سوریه را برای جلوگیری از کنترل آنها بر شهر مرزی اعزاز این کشور گلوله باران می کند.

حدود 350 تروریست نیز روز 14 فوریه از طریق گذرگاه مرزی اطمه در مرز ترکیه با سوریه رهسپار شهر اعزاز و تل رفعت شدند. نیروهای کُرد سوریه با وجود گلوله باران توپخانه ای ارتش ترکیه توانستند این شهر را به کنترل خود در بیاورند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ورود تروریست های مجهز از مرز ترکیه به شهر کسب در لاذقیه