سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وعده 20 هزار دلاری شاباک به جاسوسش برای ارسال عکس‌های رهبران مقاومت


وعده 20 هزار دلاری شاباک به جاسوسش برای ارسال عکس‌های رهبران مقاومت

باشگاه خبرنگاران/ یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی فاش کرد افسران شاباک به او پیشنهاد دادند درصورتی که عکس سه نفر از رهبران مقاومت اسلامی را بیاورد، به او 20 هزار دلار پاداش می دهند.

پایگاه اینترنتی پانورامای خاورمیانه نوشت: یکی از جاسوسانی که اخیرا در نوار غزه بازداشت شده در بازجویی ها فاش کرد: افسران شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) به او پیشنهاد دادند درصورتی که عکس سه نفر از رهبران مقاومت اسلامی را بیاورد، به او 20000 دلار پاداش می دهند.

این مزدور (أ ، ب) که با سرویسهای جاسوسی صهیونیستها (شاباک) در سال 2013 مرتبط بود گفت : یکی از افسران شاباک صهیونیستی 3 نفر از شخصیت‌های مقاومت اسلامی را برای وی مشخص کرده بود و از او خواست تصاویر این 3 شخص را برای شاباک بفرستد.

این مزدور افزود: افسر شاباک همچنین مکانی را که احتمال دارد این سه فرمانده مقاومت در آنجا حضور داشته باشند برای من مشخص کرد و اطلاعاتی در زمینه چگونگی دستیابی به این سه شخصیت و اطلاعاتی در زمینه آنها به من داده بود.

مزدور (أ ، ب) افزود: افسر جاسوسی رژیم صهیونیستی یک دستگاهی را در اختیار من گذاشت که قادر به عکسبرداری و سپس ارسال این عکسها به شاباک است.

وی افزود: این دستگاه را از جایی که این افسر شاباک تعیین کرده بود تحویل گرفتم سپس قرار بود با من در ارتباط باشد تا چگونگی استفاده از این دستگاه را به من آموزش دهد و چگونگی ارسال اطلاعات را به من اطلاع بدهد.

این در ادامه مزدور افزود: همه تلاش‌ها با شکست مواجه شد به طوری که نتوانستم با آنها دیدار داشته باشم و یا مکان تعیین شده را تشخیص دهم.
وی از افسر سئوال کرد: آیا در صورت انجام ماموریت این مبلغ را بطورکامل به من می دهید؟ در پاسخ افسر صهیونیستی با خنده به وی گفت: این مبلغ زیادی است در طول پنج سال برای شما قسط بندی و ارسال می کنم.

بارزترین فرماندهان مقاومت که دهها سال است تصویری از وی منتشر نشده است فرمانده محمد الضیف است و سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با همه توانهای امنیتی که دارد تا به حال نتوانسته است عکسی جدید از وی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
سرود بسیار زیبا تقدیم به یکی از رهبران مقاومت