سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش 21 درصدی صنایع آلاینده لرستان


‌مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از معرفی شدن 15 صنعت آلاینده در استان خبر داد.

مهندس مهرداد فتحی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، بیان کرد: از وظایف سازمانی اداره کل حفاظت محیط زیست نظارت و پایش مستمر صنایع استان است و در این زمینه تمام سعی خود را به کار می‌بندد.

وی اضافه کرد: در پایش‌های امسال 15 صنعت‌ آلاینده معرفی شدند و آلودگی آنها بیشتر مربوط به آب و ورود فاضلاب به محیط زیست بوده است.

فتحی بیرانوند یادآور شد: نسبت به سال‌گذشته کاهش 21 درصدی صنایع آلاینده را داشته‌ایم و با توجه به آمار سال 92، 300 درصد کاهش را داشته‌ایم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خاطرنشان کرد: همچنین امسال شش صنعت استان به عنوان صنعت سبز شناخته شده‌اند و استان جزء عناوین برتر در حوزه صنایع سبز معرفی شد.

فتحی تصریح کرد: صنایع آلاینده ضمن دریافت اخطاریه زیست محیطی ملزم به پرداخت جریمه و رفع آلودگی شدند که در صورت استمرار با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کاهش 20 درصدی واردات و 14 درصدی صادرات