سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوتین و پادشاه سعودی در ترکیه دیدار می‌کنند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز»، یک مقام ارشد در کرملین، امروز- جمعه- از برنامه «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه برای دیدار با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی در حاشیه اجلاس سران کشورهای گروه 20 که قرار است هفته آینده در «آنتالیا» ترکیه برگزار شود، خبر داد.

«یوری یوشاکوف» معاون رئیس‌جمهوری روسیه با اعلام این خبر، افزود پرونده سوریه مهم‌ترین محور دیدار پوتین و ملک سلمان است.

طبق اعلام یوشاکوف، رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه اجلاس گروه 20 همچنین دیدارهای جداگانه‌ای با «شی‌جین پینگ» و «رجب طیب اردوغان» همتایان چینی و ترکیه، «دیوید کامرون» نخست‌وزیر انگلیس و رئیس صندوق بین‌المللی پول برگزار خواهد کرد.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی رسانه‌ای کرملین پیشتر اعلام کرده است که انتطار می‌رود پادشاه عربستان سعودی تا پایان سال جاری میلادی به روسیه سفر کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پوتین : ترکیه از پشت به ما خنجر زد