علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مردانی به نشان برنز دست یافت/ تکواندوکاران به اسپانیا می روند


به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه رقابتهای بین المللی آلمان که در شهر بن و تحت عنوان جام ریاست فدراسیون جهانی در جریان بود سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن تیم کشورمان با دو پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد که با تصمیم کادر فنی از ادامه مسابقات انصراف داد. 

مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس «پیوتر هاتوسکی» از لهستان را با کسب امیتاز طلایی در راند چهارم شکست داد و در ادامه با برتری ۵ بر ۴ مقابل  «یوری کریچنکو» از روسیه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی در این دو مبارزه دچار کشیدگی عضله شد و با تصمیم کادر فنی از ادامه مسابقات انصرفا داد وبه نشان برنز دست یافت. 

تیم ملی تکواندو ایران با سه تکواندوکار المپیکی خود راهی این دوره از مسابقات شده بود که توسط خدابخش و مردانی به دو نشان برنز دست پیدا کرد و عاشورزاده هم توفیقی در کسب مدال نداشت. این تیم عصر فردا دوشنبه آلمان را به مقصد «مادرید» اسپانیا ترك كرده و پس از برپایی اردوی مشترك ۲ روزه با تیم ملی تكواندو اسپانیا راهی شهر «کاستلین» این كشور می‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانیا شركت كنند.

تکواندوکاران کشورمان خود را برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کنند. 


ویدیو مرتبط :
مردانی که به آرایشگاه زنانه می روند!