سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بشار اسد: شما بهترین الگو برای مقاومت، شجاعت و قهرمانی هستید


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه بعد از شکستن محاصره فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب به دست رزمندگان این کشور، تلفنی با سرلشکر «منذر زمام» فرمانده فرودگاه نظامی کویرس و سرهنگ «سهیل حسن» فرمانده نیروهای نظامی که محاصره این فرودگاه را شکستند، تماس تلفنی برقرار کرد.

بشار اسد خطاب به فرمانده فرودگاه گفت: شما ایستادگی و مبارزه کردید و بهترین الگو برای مقاومت، قهرمانی، شجاعت و تصویری درخشان در تاریخ قهرمانی‌های ارتش عربی سوریه هستید.

وی اظهار داشت: مقاومت شما طی این سالها بهترین دلیل برای اعتمادتان به ارتش عربی سوریه، سربازان قهرمان و همرزمانتان است و شما به پیروزی یقین داشتید و مطئن بودید که محاصره از شما دیر یا زود برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با سرهنگ سهیل حسن فرمانده نیروهای نظامی که محاصره فرودگاه نظامی کویرس را شکستند نیز گفت: قدرت، شجاعت، و جانفشانی های قهرمانانی که با شما همراه بودند بهترین دلیل برای اعتقاد ارتش عربی سوریه به دفاع از کل کشور و بهترین الگو برای جانفشانی و فداکاری است.

بشار اسد به قهرمانانی که طی این سالها مقاومت کردند و رزمندگانی که در شکستن محاصره فرودگاه نظامی کویرس مشارکت کردند و به همه سربازان ارتش سوریه درود فرستاد و گفت: تک تک نیروهای ارتش عربی سوریه برادران و یا پسران ما هستند و حفظ جان و سلامت آن همیشه اولویت ما بوده است.

رئیس‌جمهور سوریه برای شهدایی که به منظور نجات دوستان، خانواده و کشورشان به شهادت رسیدند و قهرمانانی که مقاومت کردند طلب رحمت و مغفرت کرد.

فرمانده فرودگاه کویرس: تماس بشار است مقاومت و عزت و غرور ما را بیشتر می‌کند

سرلشکر منذر زمام فرمانده فرودگاه نظامی کویرس گفت: تماس بشار اسد مقومت، شکوه، عزت و غرور ما را بیشتر می‌کند. شخص اول کشور به همه سربازان، افسران و دانشجویان و کسانی که در این فرودگاه بودند درود فرستاد و من این سلام و درود وی را به همه کسانی که در این پایگاه هستند ابلاغ کردم.

وی تاکید کرد قهرمانان مدافع فرودگاه هنگامی که شنیدند بشار اسد آنها و مقاومتشان را خطاب قرار داده شجاعتشان در مقاومت با اراده، اعتماد، عزم و نیرویی بیشتر، افزایش یافت.

فرمانده فرودگاه نظامی سوریه با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از شهادت نیست گفت: ما این مقاومت را به بشار اسد تقدیم می‌کنیم.

فرمانده فرودگاه نظامی کویرس گفت که قهرمانی های فردی در این فرودگاه برای نسلهای آینده حکایت خواهد شد.

ارتش سوریه بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها موفق شد محاصره فرودگاه کویرس واقع در شرق حلب را بعد از 4 سال بشکند

این فرودگاه بزرگترین پایگاه هوایی در شمال سوریه است و محل آموزش بسیاری از خلبانان سوری بوده است که در درگیری‌های این کشور با اسرائیل از سال 1967 حضور داشته‌اند.

عملیات گسترده ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی در حلب از حدود یک ماه قبل آغاز شده و طی این مدت رزمندگان ارتش سوریه دهها روستا و منطقه را از لوث تروریستها پاکسازی کرده و همچنان در حال پیشروی هستند.

عملیات ارتش سوریه علیه تروریسم تکفیری در سایر این مناطق این کشور نیز با قدرت ادامه دارد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
بشار اسد تسلیم شد(نمادی از شجاعت یک رییس جمهور)