سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شماره دهم نشریه « پنجاه و هفت» منتشر شد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، نشریه «پنجاه و هفت» به ایستگاه دهم انتشار رسید.

بنابراین گزارش این ماهنامه کوشش دارد در قالب پرونده‌هایی متنوع به مهم‌ترین مسائل کشور و به‌ویژه دانشگاه بپردازد. شماره اخیر نشریه «پنجاه و هفت»  شامل پرونده‌هایی با عناوین «خوابگاه یا بیدارگاه؟!، اشرافیت زیر پوست انقلابی گری، بوی فتنه و نمازجمعه تراز انقلاب است.

در این شماره نشریه 57 در پرونده « بوی فتنه» سعی شده تا از ابعاد گوناگون به شبهاتی که در رابطه با برگزاری انتخابات وجود دارد، پاسخ داده شود . «نگاهی گذرا به نظارت انتخاباتی شورای نگهبان در قانون اساسی»، «مقایسه ی کارکرد نهاد های مشابه شورای نگهبان در سایر کشورها» و «گذری بر عملکرد شورای نگهبان در اولین دهه انقلاب اسلامی» از مطالب این پرونده است.

در این پرونده با عباسعلی کدخدایی، الهه کولایی، سیدمحمد غرضی، احمد توکلی گفت‌وگو شده است.

نگاهی به پتانسیل‌ها و آسیب‌های خوابگاه در گفت‌وگو با احمد برجعلی ، نگاهی به فرصت‌های فرهنگی در خوابگاه دختران، 8 ایده خوابگاهی که قبل از مرگ باید تجربه کنید!، گفت‌وگو با مسئول اسبق بسیج دانشگاه شهید چمران و گفت‌وگوی صمیمانه در جمع دانشجویان خوابگاهی از مطالبی است که پرونده  «خوابگاه یا بیدارگاه؟!» آمده است.

در پرونده  «اشرافیت زیر پوست انقلابی گری» این شماره نشریه 57 سعی شده تا به این پرسش‌ها پاسخ داده شود که « آیا خوب زندگی گردن با اشرافیت طلبی و تجمل پرستی نفاوت دارد؟» و « آیا ضرورتا باید به هر انسان برتر مادی ، به چشم یک فرد تجمل طلب نگاه کنیم؟» به همین منظور  در این پرونده با استاد ابوالفضل بهرام پور استاد برجسته قرآن گفت‌گو شده است. گفت‌وگو با حجت‌الاسلام مستشاری و خانم نیلچی‌زاده از دیگر مطالب این پرونده به شمار می‌رود.

 گفت‌وگو با آیت‌الله حائری شیرازی، بازخوانی خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه ابتدای انقلاب، گفت‌وگو با آیات عظام موحدی کرمانی و امینی از مطالب مهم پرونده «نماز جمعه تراز انقلاب » این شماره نشریه 57 است.

گفتنی است نشریه تحلیلی– تبیینی «پنجاه و هفت » از محصولات مرکز رسانه‌ای 57 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی به مدیرمسئولی محمدسعید سرافراز و سردبیری محمدحسن صادق‌پور است و شماره دهم آن در 96 صفحه منتشر شده است. 

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به تهیه این نشریه به منظور دریافت اشتراک و یا دریافت فایل پی دی اف به سایت نشریه به آدرس   http://q-b.ir/content/2583  مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شماره سوم نشریه حس یاس