سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن های سیستم عامل سیانوژن در دسترس کاربران CyanogenMOD قرار گرفت


اپلیکیشن های سیستم عامل سیانوژن در دسترس کاربران CyanogenMOD قرار گرفت

جی اس ام/ سیانوژن امروز مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های اختصاصی سیستم عامل خود را برای استفاده کاربران کاستوم رام سیانوژن منتشر کرد.
شرکت سیانوژن، علاوه بر فعالت در زمینه توسعه کاستوم رام CyanogenMOD، سیستم عاملی به نام Cyanogen OS توسعه می‌دهد که گوشی‎هایی مثل OnePlus One یا Wiley Fox از آن استفاده می‌کنند. این شرکت برای راحتی بیشتر کاربران به سیستم عامل خود ویژگی‌های مفیدی اضافه کرده است که آنها را در کاستوم رام CyanogenMOD نخواهید یافت.

سیانوژن امروز این ویژگی‌های اضافه را در بسته‌ای نرم‌افزاری به نام C-Apps در دسترس کاربرانی قرار داد که از سیستم عامل سیانوژن استفاده نمی‌کنند. این بسته شامل موارد زیر است:

AudioFX: فعال کردن موسیقی و صدای باکیفیت
Theme Store: انتخاب و ساختن تم گوشی
Dialer with Truecaller: نمایش هویت تماس‌گیرنده
Email Power by Boxer: اپلیکیشن ایمیل سریع‌تر، باهوش‌تر و امن‌تر
Gallery: نمایش و دسته‌بندی تصاویر
Cyanogen Account: پیدا کردن گوشی گم‌شده و پاک کردن اطلاعات از راه دور

توجه داشته باشید که بسته نرم‌افزاری C-Apps تنها برای کاربرانی قابل نصب است که از نسخه 12.1 کاستوم سیانوژن استفاده می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
تلفن های هوشمند با سیستم عامل سیانوژن