علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پلمب و توقف تخریب های باغ لک لک ها در دزفول


فرهاد قلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باغ لک لک، از باغ های قدیمی و ارزشمند دزفول است که درتمام این سال ها وجود تک درختان کهنسال و زیستگاه لک لک های متعدد در آن، این باغ را به باغ لک لک ها معروف کرده است.

وی افزود:  متاسفانه در مدت های اخیر تفکیک باغ و قطعه بندی این باغ توسط برخی عوامل باغ، موجب قطع درختان و تهدید زیستگاه لک لک ها شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تصریح کرد: خوشبختانه  با شکوائیه این اداره و دستور مقام قضایی شهرستان، باغ مذکور تا تعیین تکلیف نهایی، پلمب و تخریب و قطع درختان در آن متوقف شد.

قلی نژاد با بیان اینکه باغ لک لک ها در حوالی شهرک محمد بن جعفر قرار دارد، گفت: باغ لک لک ها  به دلیل وسعت و شرایط مطلوب زیستی سالیان سال میزبان و زیستگاه لک لک ها بوده و به یکی از زیستگاه های طبیعی این پرندگان تبدیل شده است.


ویدیو مرتبط :
ترانه شاد و زیبای لک لک با صدای محمد مقدم09155213842