سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدایی پایان دروغ در مورد مهریه


باشگاه خبرنگاران/ مرد جوان وقتی پی به دروغ همسرش در روز خواستگاری برد تصمیم به جدایی گرفت.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم و خانواده اش سر مرا کلاه گذاشتند و روز خواستگاری با دروغی که به من گفتند باعث شدند که مهریه زیادی تعیین شود. آنها گفتند چون خواهرهای همسرم 140 سکه بهار آزادی مهرشان است، همسرم باید همین تعداد سکه مهریه اش باشد. من و خانواده ام هم قبول کردیم و حرفی نزدیم. اما چند ماه بعد از ازدواجمان تازه متوجه شدم که همسرم و خانواده اش در این مدت به من و خانواده ام دروغ گفته اند. من در کمال ناباوری متوجه شدم که دو خواهر همسرم، تنها 14 عدد سکه به عنوان مهریه تعیین کرده اند، در صورتیکه روز خواستگاری این عدد به دروغ 140 گفته شد و ما هم باور کردیم.

وی افزود:آنها با این دروغ می خواستند که ما مهریه را 140 عدد سکه تعیین کنیم. در صورتیکه اگر از همان اول صداقت داشتند، من و خانواده ام هم مخالفت نمی کردیم. از وقتی متوجه این موضوع شده ام، به آنها مشکوک هستم و تصور می کنم که دروغ های دیگری هم به من گفته اند که هنوز فاش نشده است. برای همین می خواهم هرچه سریع تر از این زن جدا شوم.

در ادامه همسر این مرد نیز به قاضی گفت: آقای قاضی این موضوعی نیست که همسرم بخواهد تا این اندازه بزرگش کند. 140 سکه به عنوان مهریه، رقمی نیست که شوهرم تا این اندازه جنجال به راه انداخته است. تازه به ما تهمت هم می زند. مهریه حق من است و ما حتی می توانستیم رقم بیشتری را هم تعیین کنیم. حالا هم تنها به خاطر تهمت های شوهرم می خواهم مهریه ام را تمام و کمال ببخشم، فقط از این مرد خودخواه جدا شوم. او اصلا متوجه حرف ها و رفتارهایش نیست و از وقتی متوجه این موضوع شده است، حتی به خانه پدر و مادرم هم رفته و به آنها هم توهین کرده است. درصورتیکه آنها اصلا در این موضوع دخالتی نداشتند.

در پایان تلاش قاضی برای منصرف کردن این زوج از جدایی بی نتیجه ماند و حکم طلاق صادر شد.


ویدیو مرتبط :
دروغ دیگر ابن تیمیه : زنان شیعه مهریه ندارند قسمت 21