سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کنگره استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون


به گزارش خبرگزاری فارس؛  حمید رضا پازکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو کمیته اجرایی این کنگره اظهار داشت: این کنگره به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت با حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن کنترل عفونت و با همکاری سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران  برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف این کنگره یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به منظور ایجاد یک عزم ملی است.

پازکی در خصوص محورهای این کنگره گفت: اهمیت نظام مراقبت‌های بیمارستانی در کنترل عفونت، بررسی استانداردهای مواد و محلول‌های ضدعفونی‌کننده و روش‌های صحیح مصرف آن‌ها است، همچنین شست‌وشو و استریلیزاسیون، مزایا و محدودیت‌ها، نقش بهداشت محیط در کنترل عفونت‌های بیمارستانی و اعتباربخشی، نقش آموزش همگانی در کنترل عفونت، چالش‌ها و راهکارها، سیستم‌های تصفیه و ضدعفونی هوا و نقش مدیکال در کنترل عفونت از جمله  محورهای مورد بحث در این کنگره هستند.

گفتنی است پنجمین کنگره تخصصی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون دارای امتیاز بازآموزی است .

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استریلیزاسیون لوازم پزشکی و جراحی در اتاق CSR بیمارستان