سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حزب حاکم پاکستان گزینه‌ای جز براندازی دولت ایالتی «سند» ندارد


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «امت نیوز»، اعتراف‌ها و افشای نام‌ سیاستمداران برجسته از سوی «عزیر بلوچ» سرکرده بازداشت شده «لیاری»، بزرگترین گروه جنایتکار در کراچی سبب درگیری خاموش بین احزاب حاکم و «حزب مردم پاکستان» خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، پس از بازداشت عزیر بلوچ، احتمال براندازی دولت ایالتی «سند» نیز افزایش یافته است.

بر اساس منابع آگاه، روشن است که اعتراف‌های عزیر بلوچ، «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق را به طور مستقیم درگیر خواهد کرد و در نتیجه هدف حزب مردم دولت نواز شریف خواهد شد.

این در حالی است که حزب «مسلم لیگ» شاخه نواز شریف به گفته برخی، ارتباطی با دستگیری و یا اعتراف‌های عزیر بلوچ نداشته است اما حزب مردم واکنش خود را تنها علیه حزب حاکم نشان خواهد داد.

این نخستین بار است که آشتی سیاسی بین احزاب حاکم و مردم پاکستان با تهدید واقع شده است.

گفته می‌شود که تسلسل اعترافات عزیر بلوچ پایان یافتنی نیست و اکنون روند دستگیری سیاستمداران برجسته در پاکستان آغاز خواهد شد. این امر سبب مشکلات فراوانی برای حزب حاکم می‌شود زیرا حزب مردم پاکستان جبهه‌ای علیه دولت فدرال آغاز خواهد کرد و در نتیجه حزب حاکم نیز گزینه‌ای جز براندازی دولت ایالتی سند نخواهد داشت.

سرکرده «لیاری» گروه جنایتکار کراچی در تحقیقات خود به بیش از 400 قتل اعتراف کرده است.

عزیز بلوچ در تحقیقات ابتدایی نام برخی از سیاستمداران این کشور را فاش کرده است که از راه افزایش جرائم و جنایت سودهای کلان به جیب زده‌اند.

بلوچ در تحقیقات خود گفت: سیاستمداران بزرگ ایالت «سند» پاکستان میلیاردها روپیه درآمد جنایات مختلف را از گروه لیاری دریافت می‌کردند.

وی افزود: این جنایات به سرپرستی برخی از افسران ارشد پلیس انجام می‌شد.

عزیر بلوچ اظهار داشت: برخی از افسران پلیس به طور رسمی برای گروه جنایتکار لیاری کار می‌کردند و به خواسته خودشان پول دریافت می‌کردند.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
طرح «براندازی رهبری» در حزب کارگزاران سازندگی