سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حجت‌الاسلام حبیبی و روح‌الامینی به شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان پیوستند


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه جبهه ایستادگی قرار است به شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان بپیوندد؟ اظهار داشت: حجت‌الاسلام حبیبی و آقای روح‌الامینی به صورت اشخاص حقیقی در شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان حضور دارند.

وی ادامه داد:‌ انشاءالله با ملاقاتی که با آیت‌الله موحدی‌کرمانی خواهیم داشت، جبهه ایستادگی هم به همین گروه خواهد پیوست و حول محور آیت‌الله موحدی‌کرمانی که واقعا لطف کردند و این مسئولیت را پذیرفتند، حرکت خواهیم کرد. 

بیادی افزود: ما هر کاری از دست‌مان برآید برای جامعه اصول‌گرایی انجام می‌دهیم. 

دبیرکل جمعیت آبادگران در پاسخ به سوال دیگر تسنیم مبنی بر اینکه آیا آقای روح‌الامینی نماینده جبهه ایستادگی در شورای ائتلاف اصولگرایان است؟ خاطرنشان کرد: خیر، آقای امینی و حبیبی به صورت حقیقی در این شورا حضور دارند و آقای حبیبی به عنوان مشاور عالی آیت‌الله موحدی‌کرمانی در آن شوراست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اصول گرایان در مجلس شورای اسلامی از نمایی دیگر!!!!