علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شهرداری ارومیه و بانک سرمایه به نیمه نهایی راه یافتند


به گزارش خبرنگار مهر، در بازی های برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر، شهرداری ارومیه با پیروزی سه بر صفر  مقابل سایپا به دومین پیروزی خود رسید و به جمع چهار تیم برتر صعود کرد.

بانک سرمایه هم در اردکان مقابل میزبان خود آرمان برای دومین بار به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شهرداری تبریز در یکی دیگر از بازی ها با حمایت تماشاگران خود توانست مقابل ثامن الحجج مشهد به پیروزی برسد. با توجه به پیروزی نماینده مشهد در بازی نخست، تکلیف تیم صعود کننده به بازی عصر یکشنبه در مشهد موکول شد.

متین ورامین با مربیگری محمد ترکاشوند در ورامین کار بزرگی انجام داد و  در سه ست پیاپی مقابل میهمان خود پیکان به پیروزی رسید تا کار دو تیم به بازی سوم موکول شود.

نتایج رقابتها به شرح زیر است:

* آرمان اردکان صفر  - بانک سرمایه ۳ (۲۲ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵)* شهرداری تبریز ۳ - ثامن الحجج خراسان صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳)* متین ورامین ۳ - پیکان تهران صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۹)* سایپا صفر - شهرداری ارومیه ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵)


ویدیو مرتبط :
بانک سرمایه-1 شهرداری ارومیه-3