سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف اتوبوس با 3 کشته در محور زاهدان-بم


رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با سواری سمند در محور زاهدان- بم، سه نفر جان خود را از دست دادند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ ایوب شرافتی در این باره اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در کیلومتر ۵۰ محور زاهدان- بم بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

به گزارش انتخاب، وی افزود: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل انحراف به چپ با خودرو سمند برخورد می کند که راننده خودرو و ۲ نفر از سرنشینان آن بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را از دست می دهند.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان بیان کرد: فاصله زیاد شهرها و روستاها، کم عرض بودن جاده، فقدان استانداردهای لازم و توجه نداشتن کافی به مقررات راهنمایی و رانندگی از مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در محورهای استان است.

سیستان و بلوچستان دارای دو فرماندهی پلیس راه شمال و جنوب استان است.


ویدیو مرتبط :
تصادف اتوبوس با تریلر در محور کاشان