علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سیره مادران شهید گنجینه دفاع مقدس است


به گزارش خبرنگار مهر، مریم جمشیدی شامگاه سه‌شنبه در آیین تکریم از مادران و همسران شهدای سوسنگرد بابیان اینکه مادران و همسران شهدا بهترین الگو برای زنان سرزمین هستند افزود: مادران و همسران شهید بامعرفت به‌جا و عالمانه نسبت به اسلام و ولی زمان خود و پرورش فرزندانی ناب توانسته‌اند پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر بلندای تاریخ بشریت به اهتزاز درآورند.

وی با گرامیداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد بیان داشت: این حماسه نقطه عطف راهبردی و جدی در فراهم‌سازی زمینه‌های تحول در وضعیت جنگ و پیشبرد هدف بیرون راندن اشغالگران بعثی و دست‌یابی به پیروزی‌های سرنوشت‌ساز در تداوم دفاع مقدس بشمار می‌رود.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار مازندران در عرصه‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی افزود: اداره کل امور بانوان و خانواده توانسته به فضل الهی و همکاری همه مدیران استان بخصوص مدیریت ارشد و معاونین در حوزه‌های تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء سطح آموزش، زنان سرپرست خانوار، تعامل با مدیران ملی و استانی، سلامت زنان و مناسبت‌های مختلف اقدامات متعدد و مفید انجام دهد.

 مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران بیان داشت: آنچه در کربلا ماند نام مادران شهیدی است که همواره یادشان باقی و آنچه زینت این مادران و همسران است تأسی از زینب سلام‌الله که صبری بزرگ به بلندای تاریخ را به بشریت هدیه داده است.

جمشیدی افزود: قدر و منزلت مادران و همسران شهدا در حمایت و همراهی همراه با بصیرت و آگاهی بر هیچ تفکر پویایی پوشیده نیست و پاسداری از یاد شهدا در زمانه کنونی برای داشتن یک جامعه دینی با هویت ریشه‌دار اظهر من الشمس است.


ویدیو مرتبط :
سلام مادر؛ تقدیم به تمام مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس