سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان و نوزادان از عواید بلیت‌فروشی کنسرت‌ها


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، هنرمندان کشور با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران و با برنامه ریزی دکتر احمد حلت برنامه‌های خود را به نفع ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان معتاد و نوزادان حاصل از این مادران بیمار تقدیم می‌کنند. در این رابطه مسعود جلالی دبیر اجرایی کمپین سلامت و آرامش روان و سخنگوی این طرح در توضیحات بیشتر به تسنیم گفت: در این طرح که به عنوان اولویت 6 ماهه دوم سال 94 از سوی هنرمندان شناخته شده است هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تئاتر اجرا عواید حاصل از آثار خود در عرصه هنر را به‌صورت برگزاری کنسرت، نمایش صحنه، جنگ‌ها و متن خوانی را تقدیم به تجهیز و ساخت مرکز درمان اعتیاد زنان باردار و نوزادان حاصل از این مادران می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران و همکاری شهرداری تهران و وزارت بهداشت انجام خواهد شد نقطه عطفی در توجه به آینده سلامت کشور خواهد بود و تولدی دوباره برای این بیماران به ارمغان خواهد آورد. بنابراین در این طرح عواید حاصل از بلیت فروشی کنسرت‌ها، تئاترها و سایر برنامه‌های هنری هنرمندان کشور به نفع ساخت این مرکز صرف خواهد شد.

جلالی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ریزی‌ها برای انجام این فرصت خدمت انجام شده و به امید پروردگار منان با پایان ایام سوگواری مصائب اهل بیت (ع) وارد مرحله عملیاتی خواهد شد. همچنین از تمام آحاد مردم و هنرمندان ایران عزیز و خیرین فعال در زمینه حمایت از توانمندسازی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این طرح در انجام هرچه پُرتوان‌تر این حمایت ما را یاری کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خود فروشی زنان به خاطر اعتیاد شوهرانشان