علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۲۰ هزار نفر از قلعه تاریخی «فلک الافلاک» لرستان بازدید کردند


غلامرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به تعداد اقامت های صورت گرفته در استان اشاره کرد و اظهار داشت: از ۲۸ اسفند تا دوم فروردین حدود ۸۹ هزار نفر در لرستان اسکان و اقامت داشتند.

وی افزود: طی چهار روز گذشته حدود ۲۰ هزار نفر از قلعه فلک الافلاک شهر خرم آباد بازدید داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر ۳۵۰ مورد بازدید از اماکن اقامتی و پذیرایی استان توسط پرسنل این سازمان صورت گرفت، بیان داشت: تمام تخت های اقامتی استان تا ۱۴ فروردین از قبل رزرو شده است.

سلیمانی تعداد تخت های مراکز اقامتی، پذیرایی استان را هزار و ۴۰۰ تخت برشمرد و گفت: همچنین مراکز اقامتی روستایی، کمپ های شهرداری، مدارس آموزش و پرورش و منازل استیجاری مردم لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی یادآرو شد: مطابق گزارش های رسیده از مراکز اقامتی تمام ظرفیت های اقامتی استان تا روز ۱۴ فروردین رزو شده و این امر نشان می دهد میل به گردشگری در لرستان نسبت به سال های گذشتته افزایش یافته است.


ویدیو مرتبط :
بازدید دکتر نوبخت و استاندار لرستان از قلعه فلک الافلاک