علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ترسیم نقاشی دیواری شهید لشگری و برادران شهید اسداللهی


به گزارش خبرگزاری مهر، افشین سارویی گفت: در راستای بزرگداشت یاد و نام شهدای والا مقام ۸ سال دفاع مقدس و صیانت از دستاوردهای نظام  و انقلاب، ترسیم نقاشی دیواری از شهید لشگری و برادران شهید اسداللهی در دو نقطه از بزرگراه شهید لشگری در دستور کار اداره زیباسازی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار داشت که این مهم در حال حاضر انجام و پایان یافته است.

وی اظهار داشت: نخستین تصویر در ضلع شمال واقع در کیلومتر ۶ بزرگراه شهید لشگری، نرسیده به بزرگراه آزادگان مربوط به سرلشگر شهید حسین لشگری به مساحت ۴۶۰ متر مربع ترسیم و جاده مخصوص تهران - کرج به نام مبارک این شهید بزرگوار مزین شده است.

سارویی همچنین از ترسیم نقاشی دیواری برادران شهید اسداللهی در کیلومتر ۱۸ بزرگراه شهید لشگری ورودی اصلی وردآورد به مساحت ۷۵ متر مربع در این منطقه خبر داد و افزود : برادران شهید اسداللهی به عنوان نماد شهدای مردم شهید پرور محله وردآورد شناخته می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای منویات مدیریت کلانشهر تهران در خصوص وظایف ذاتی شهرداری تهران مبنی بر حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب و نیز مفاخر دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۲۱ علاوه بر انجام موارد فوق، خود را ملزم به برنامه ریزی و انجام فعالیت های اجرایی به منظور پاسداشت حرمت خون شهدا می داند، چرا که شهدا بدون ادعا با گذشتن از زندگی خود قدم در راه دفاع از وطن گذاشتند تا دست متجاوزان حتی به تکه ای از خاک ایران اسلامی هم نرسد و ما آرامش و امنیت امروزمان را مدیون رشادت های دیروز آن شهیدان والامقام هستیم.


ویدیو مرتبط :
شهید حسین لشگری، سید الاسرای ایران