سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسجد‌جامعی: برخی از مسئولان با ایجاد خانه مشروطه در تهران مخالفند


مسجد‌جامعی: برخی از مسئولان با ایجاد خانه مشروطه در تهران مخالفند

خبرآنلاین/ یک عضو شورای شهر گفت: برخی از مسئولان برای ایجاد خانه مشروطه در تهران مخالف هستند.

این عضو شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر درباره ایجاد خانه مشروطه به خبرآنلاین گفت: خانه های مشروطه که در شهرهای دیگر از جمله اصفهان و تبریز ایجاد شده، در زمانی انجام شد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و شخصا این مورد را پیگیری کردم تا به نتیجه برسد.

رئیس سابق شورای شهر تهران توضیح داد: البته برای ایجاد خانه مشروطه، برخی از خانه ها پیشنهاد می شود، ولی بعضی از مسئولان با ایجاد خانه مشروطه در تهران مخالفند.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح دلایل مخالفت با ایجاد خانه مشروطه گفت: برخی از خانه های پیشنهاد شده، کوچک هستند و برخی دیگر نیز به اشخاصی منسوب هستند که تعدادی از مسئولان معتقدند نباید خانه مشروطه در منزل این چهره های تاریخی تشکیل شود. مثلا بعضی مسئولان می گویند نباید در خانه مرحوم بهبهانی خانه مشروطه تشکیل داد چون او باعث بازگشت شاه به کشور شده.
احمد مسجدجامعی درباره آینده ایجاد این مجموعه تاریخی در تهران گفت: هنوز دنبال گزینه مناسبی برای ایجاد خانه مشروطه هستیم تا بتوانیم اشخاصی که مخالف هستند را هم قانع کنیم.


ویدیو مرتبط :
تهران گردی در محله خانی آباد، احمد مسجد جامعی