علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



دستگیری دزد زائران بقاع متبرکه تهران/ ثبت شکایت در پلیس آگاهی


به گزارش  خبرگزاری مهر، در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، ماموران کلانتری ۱۶۳ولنجک بلافاصله جهت بررسی موضوع خود را به محل رساندند.

ماموران در حال پیگیری بودند که فردی به نام «حسین» خود را به آنان رساند و گفت: چندی پیش یک گوشی گران قیمت را در حیاط آستان امامزاده صالح(ع) به شارژ زدم و دقایقی بعد متوجه شدم گوشی‌ام به طرز ماهرانه‌ای سرقت شده است که موضوع را به کلانتری محل اطلاع دادم.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند روز از ماجرا از طریق ردیاب گوشی دریافتم که سارق در خوابگاهی در حوالی جاده امامزاده داوود(ع) به سر می‌برد.

ماموران به محل موردنظر اعزام و متهم که جوانی حدودا ۳۰ساله بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. وی نیز پس از اعتراف به جرایم خود اظهار داشت: از مردمی که برای زیارت به بقاع متبرکه مراجعه می‌کردند، اقدام به سرقت ،‌جیب بری و کش روی می‌کردم.

سرهنگ جواد یاسینی رئیس کلانتری ۱۶۳ولنجک در این خصوص ‌گفت: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در اتوبان صدر (مسیر شرق به غرب) خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
دستگیری و درگیری پلیس با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ