سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«نایل ست» پخش شبکه لبنانی «المنار» را متوقف کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، در جدیدترین تحولات رسانه‌های مرتبط با لبنان، شرکت ماهواره‌ای نایل‌ست مصر به وزارت اطلاعات لبنان ابلاغ کرد که پخش شبکه المنار را از ساعت 8 صبح (به وقت قاهره) 5 آوریل 2016 متوقف می‌کند.

شرکت نایل‌ست در توجیه این اقدام خود، مدعی شده است «این تصمیم به دلیل اقدامات المنار، که بر خلاف توافق امضا شده با آن است و نیز پخش برنامه‌هایی، که به فتنه‌ها و اختلافات فرقه‌ای دامن می‌زند، اتخاذ کرده است.»

پیش از این نیز، شرکت سعودی «عرب‌ست» با انتقال دفتر خود از لبنان به اردن، پخش شبکه المنار را متوقف کرد.

این اقدام شرکت نایل‌ست علیه رسانه‌های وابسته به مقاومت لبنان در آستانه سفر «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی به مصر صورت گرفت.

طبق این گزارش، عربستان سعودی با همکاری برخی رژیم‌های مرتجع عربی اقدامات خصمانه‌ای را که همسو با منافع رژیم صهیونیستی است علیه «حزب‌الله» لبنان اتخاذ می‌کند.

پس از آنکه شورای همکاری خلیج‌فارس و اتحادیه عرب حزب‌الله لبنان را در فهرست سازمان‌های تروریستی درج کردند، وزرای رسانه‌ای اعضای شورای همکاری هرگونه تعامل با شبکه‌های وابسته به حزب الله را ممنوع اعلام کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قطع پخش شبکه المسیره یمن از روی ماهواره نایل ست