سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دمشق: جنگنده‌های سوریه 150 پایگاه تروریست‌ها را هدف قرار دادند


دمشق: جنگنده‌های سوریه 150 پایگاه تروریست‌ها را هدف قرار دادند

تسنیم/ سخنگوی ارتش سوریه اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور طی دو روز گذشته 150 پایگاه تروریست‌ها را در نقاط مختلف این کشور هدف قرار دادند.

سرتیپ فرمانده "علی مهیوب" سخنگوی ارتش سوریه ، اعلام کرد، نیروی هوایی سوریه طی دو روز 75 پرواز نظامی ترتیب داده و 150 هدف تروریستی را در چندین نقطه از این کشور را از بین برده اند.

نظامیان سوریه‌ای شبه نظامیان را در اطراف شهر دمشق و همچنین لاذقیه ، حلب و درعا محاصره کردند. جاده جنوبی حرستا در دمشق آزاد شده و برخی از جاده ها در شهرهای حمص و حماء پاکسازی شده اند.

مهیوب گفت: " تلاش ارتش ما در مبارزه با گروهک " داعش" و " جهاد النصره" در بخش های شمالی و شرقی شهر حمص متمرکز شده است. ضربه های آتشبار به مواضع داعش در شهر حمص و همچنین به بخش هایی از جاده پالمیرا — مورک وارد کرده اند که در جریان درگیری در اطراف حمص 15 تروریست از بین رفته اند.

وی اضافه کرد: نظامیان با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه و نیروهای ارتش سوریه مناطق مسکونی در شمال ، در شهر های حلب و لاذقیه را آزاد کرده اند. دفاع در جنوب غربی حلب شکسته شد و نیروی هوایی 15 خودروی تروریست‌ها را از بین برد و همچنین فرودگاه کویرس در اطراف شهر حلب پس از دو سال محاصره آزاد شد و در جریان عملیات نیروی هوایی روسیه سه مرکز فرماندهی شبه نظامیان نابود گردید.

سخنگوی ارتش سوریه خاطر نشان کرد: " در شمال شرقی شهر لاذقیه ارتش ما عملیات را در منطقه ی کوهستانی ادامه می دهد و برخی از ارتفاعات بلند را محاصره کرده و مستحکمات و نقاط آتشبار شبه نظامیان را از بین برده است. "

ژنرال مهیوب گفت: " مدافعان پادگان فرودگاه دیرالزور برای شکست تروریست ها از طرف شرقی فرودگاه تلاش کردند. ده ها شبه نظامی و 10 وسیله ی نقلیه مسلح به مسلسل نابود شدند این در حالی است که یازدهم نوامبر شبه نظامیان به فرودگاه " دیرالزور" که در شهر هم نامش در شرق سوریه واقع است حمله کردند.

بر اساس گفته این مقام نظامی سوریه، حمله در منطقه شهر درعا در قسمت جنوبی گسترده می شود و نقاط فرماندهی و چندین واحد فن آوری تروریست ها از بین رفتند.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جنگنده ارتش سوریه و هدف قرار دادن وهابی ها اطراف دمشق