سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قائم مقام وزیر بهداشت: تکمیل بیمارستان‌های ناتمام کشور نیاز به مشارکت خیران دارد


ایرنا/ قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی، مشارکت خیران برای تکمیل 248 بیمارستان نیمه تمام کشور را خواستار شد.

سید محمدهادی ایازی روز پنجشنبه در سمنان به خبرنگاران گفت: خیران در دو سال گذشته، بیش از 30 هزار میلیارد ریال به توسعه بهداشت و درمان و حوزه سلامت کمک کرده اند.
وی ادامه داد: این کمک ها از دو سال گذشته تاکنون، در توسعه مراکز بهداشتی که اولویت وزارت بهداشت می باشد موثر و گام مهمی برای تحقق اهداف بهداشت و درمانی در کشور بوده است.
وی با اشاره به خدمت رسانی جامعه پزشکی در مناطق محروم، گفت: با استقرار واحد سیار پزشکی که دارای اتاق عمل ، بخش های ماموگرافی ، چشم پزشکی و دندانپزشکی است ، مردم این مناطق نیز می توانند از امکانات تخصصی بهره مند شوند.
ایازی گفت: زمان استقرار این مراکز سیار در مناطق مختلف، بر اساس نیاز و جمعیت، یک تا سه ماهه است.
وی از اجرای آزمایشی و موفقیت آمیز طرح پزشک خانواده در استان های مازندران و فارس خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با بررسی نقاط ضعف و قوت، این طرح از سال آینده در کشور اجرایی شود.
قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور مشارکت های اجتماعی در اجلاسیه بزرگداشت 88 شهید و ایثارگران عرصه بهداشت و درمان هشت سال دفاع مقدس استان سمنان حضور یافت.


ویدیو مرتبط :
فیلم اظهارات دكتر سید رمضان محسن پور قائم مقام وزیر در امور مجلس وزارت بهداشت در خصوص فوق العاده جذب