علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سوانح رانندگی در جاده های خراسان رضوی ۲۹ مجروح بر جای گذاشت


اسماعیل بهمن آبادی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای آغاز طرح امداد رسانی از ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۱۶ حادثه توسط نجاتگران این جمعیت امداد رسانی شده است که در این سوانح تعداد ۲۹ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶ پایگاه امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان به منظور خدمت رسانی به مسافران و زائران بارگاه منور رضوی، اظهارداشت: این پایگاه ها فعالیت خود را از ۲۵ اسفندماه آغاز کرده و تاکنون ۱۶ حادثه را پوشش امدادی داده‌اند.

بهمن آبادی با بیان اینکه تعداد کل مصدومان استان، از ابتدای طرح نوروزی ۲۹ نفر بوده است ادامه داد: از این تعداد، ۱۳ نفر برای انجام خدمات درمانی تکمیلی و جامع تر  به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به آمادگی ۴۳ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به منظور امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و هم استانی های عزیز، افزود: ۲۶۷ نیروی عملیاتی در پایگاه های استان مستقر هستند.

 


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت