سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره ورود مواد مخدر به داخل زندان


باشگاه خبرنگاران/ محمد اسماعیل‌ سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلوگیری از نفوذ مواد مخدر به داخل زندان‌ها اظهار کرد: زندان به عنوان فضایی بسته و محدود می‌باشد که تمام رفتار‌ها و اعمال در آن زیر نظر قانون انجام می‌شود.

وی افزود: نفوذ مواد افیونی و مخدر به داخل زندان‌ها و نیز در بین زندانیان یک عمل خلاف بوده که باید تحت کنترل مسئولان زندان‌ها قرار گیرد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: مسئولان بایستی تدابیر جدی را برای جلوگیری از وقوع هر گونه تخلفی در محیط زندان‌ها بالاخص خرید و فروش مواد مخدر به آن بیاندیشند.

سعیدی تصریح کرد: ورود مواد مخدر به داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها این روزها به هر نحوی صورت گرفته است که باید مجازات‌های سنگینی برای مقابله با آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی رفت و آمدها و ورود اقلام و سایر وسایل به داخل زندان ها و بازداشت‌گاه ها تحت کنترل شدید ماموران است،‌با این حال مواد مخدر و سیگار در بین زندانیان به راحتی توسط برخی افراد نفوذی و بعضا افراد زندانی دارای سابقه‌های متعدد دست به دست می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از وقوع چنین جرایمی در محیط زندان باید مسئولان زندان‌‌ها اقدامات کنترلی جدی را برای برخورد با متخلفین و همچنین مقصران و عاملان این قبیل جرایم اخذ کنند تا از شیوع و گسترش آن‌ها در فضای قانون مداری مثل زندان جلوگیری شود.


ویدیو مرتبط :
اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس درباره بورسیه ها