علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نباید برای بازی با گوام لیگ ۲۵ روز تعطیل شود


به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه امروز پنجشنبه پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: این بازی کیفیت لازم را نداشت و دلیل آن هم این است که بازیکنان همه تیم ها باید دائما تعطیلات لیگ برتر را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: لیگ برتر در حالی دچار وقفه شد که تیم ما در اوج آمادگی و موفقیت بود ولی این دلیل نمی شود که بابت این پیروزی به تیم استقلال خوزستان تبریک نگویم.

کمالوند بیان کرد: احساس می کنم داوری در این بازی بی تاثیر نبود. نه اینکه اعتراضم صرفا به پنالتی حریف باشد بلکه احساس می کنم داور در مدیریت بازی به خوبی عمل نکرد. واقعا برای من تعجب آمیز است که چرا داورانی که محرومیت آنها تمام می شود باید فورا بازی گسترش فولاد را قضاوت کنند؟

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه این مسابقه، ضعیف ترین دیدار ما در ۱۲ هفته اخیر لیگ برتر بود، تصریح کرد: واقعا خسته شدیم. سه بازی انجام می‌دهیم و ۲۵ روز مسابقات تعطیل می‌شود و راهی نیز برای آماده نگه داشتن بدن بازیکن در این وقفه ها وجود ندارد.

کمالوند خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: واقعا لازم بود برای بازی با تیمی مثل گوام ۲۵ روز لیگ برتر را تعطیل کنیم. یعنی اگر لیگ برای بازی با کره جنوبی ۲۵ روز تعطیل شود برای گوام هم تا به این انداز باید مسابقات به تعطیلی کشانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را استقلال خوزستان با یک گل به سود خود پایان داد و موقتا صدرنشین شد.


ویدیو مرتبط :
گلهای هفته ۲۵ لیگ برتر انگلیس