سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حفاظت بالگرد آمریکایی از کاروان خودروهای داعش


حفاظت بالگرد آمریکایی از کاروان خودروهای داعش

ایرنا/ پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه یک فیلم ویدئویی از حرکت کاروان خودروهای تویوتا هایلوکس گروه تروریستی داعش را منتشر کرد که با حمایت یک چرخبال آپاچی آمریکایی در سوریه در حال حرکت بودند.

این پایگاه خبری افزود: در این کاروان حدود 200 خودرو حامل نیروهای تروریستی داعش با حمایت آپاچی آمریکایی در یک بزرگراه در سوریه حرکت می کردند.
براساس این گزارش، آپاچی آمریکایی در ارتفاع خیلی پایین این کاروان را همراهی می کرد بدون اینکه گلوله ای از سوی این خودروها بسوی این آپاچی شلیک شود.
خاطرات هیلاری کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا،حمایت واشنگتن از شکل گیری گروه موسوم «داعش» را فاش کرد.
پیش از این هیلاری کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا در کتاب جدید خاطرات خود گفته بود که قرار بود دولت اسلامی ( همین داعش امروزی) بر اساس توافق آمریکا و اخوان المسلمین در مصر تشکیل شود.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نابودی خودروهای داعش توسط بالگرد عراقی در سامراء