سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات مجلس در استان تهران تا ساعت 15 امروز اعلام می‌شود


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شهاب‌‌الدین چاووشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در نشست خبری در سخنانی، گفت: احتمال اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شود، بعید است.

وی با بیان اینکه تا ساعت 14 یا 15 امروز نتیجه نهایی مجلس شورای اسلامی در استان تهران اعلام خواهد شد، افزود: 13 شعبه اخذ رأی در تهران طبق آمار قبلی تشکیل نشده است‌ و رشد مشارکت نسبت به دوره گذشته بسیار بالا بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین، تصریح کرد: زمان رسیدگی به شکایات برای مجلس خبرگان از زمان اعلام نتیجه نهایی 7روز و برای مجلس شورای اسلامی 2 روز است و هیئت‌‌های اجرایی و نظارت رسیدگی خواهند کرد.

چاووشی ادامه داد: بیش از 16/5 میلیارد تومان برای برگزاری انتخابت فقط در روز انتخابات هزینه شده است و اگر به دور دوم کشیده می‌شد باید این مبلغ را برای آن هزینه می‌کردیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شمارش آرای انتخابات پارلمانی در تونس