سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمربی اورتون: انتظارات مالک ایرانی خیلی زیاد است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم اورتون، گفت: انتظارات مالک ایرانی خیلی در سطح بالایی است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت هیتس انگلیس فرهاد مشیری، مالک جدید ایرانی از پیروزی اخیر دو بر صفر  تیم اورتون برابر تیم چلسی خیلی خوشحال نبود.

این سایت در ادامه می نویسد: فرهاد مشیری اخیرا مالکیت تیم اورتون را به دست آورده و انتظار می رود با حضور او پول های زیادی روانه این تیم شود. مشیری در حال تلاش برای آشنایی بیشتر با اعضای باشگاه اورتون و هماهنگی های لازم است.

پیروزی اخیر تیم اورتون برابر چلسی در جام اتحادیه باشگاه های انگلیس و صعود به مرحله نیمه نهایی تا حدودی موقعیت روبرتو مارتینز را به ثبات رساند. البته زمانی که هواداران پس از بازی با چلسی با خوشحالی درحال ترک ورزشگاه گودیسون پارک بودند، فرهاد مشیری خیلی از عملکرد تیم اورتون در این بازی راضی نبود.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم اورتون، نیز به شوخی گفت: مشیری از پیروزیfvkh دو بر صفر خوشحال نبود. او پیروزی چهار یا پنج بر صفر را می خواست.

مارتینز سپس اظهار داشت: استانداردهای مورد نظر مشیری خیلی بالاست.


ویدیو مرتبط :
رفاقت قلعه نویی و مالک پدیده و سرمربی شدن در مشهد!!!