سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واریز وجوه نقدی مردم در جشن نیکوکاری از طریق "تلفن همراه"


معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) با اشاره به اینکه سال گذشته 82 میلیارد تومان در مراکز امداد و 23 میلیارد تومان در پایگاه‌های مدرسه‌ای در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد و به دست نیازمندان رسید، گفت: امسال شیوه جدیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند با برنامه‌های آسان پرداخت تلفن همراه کمک‌های خود را واریز کنند.

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی خاکسار در مراسم ملی جشن نیکوکاری که در مجتمع آموزشی دخترانه متقین در شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری در روزهای 12،‌13 و 14 اسفندماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش 80 هزار پایگاه در مدارس نیز مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: امسال کمیته امداد 15 هزار مرکز در اماکن مختلف برپا می‌کند و علاوه بر این شیوه جدیدی را در دستور کار قرار داده است و در این شیوه همه مردم می‌توانند از طریق برنامه‌های آسان پرداخت تلفن همراه کمک وجوه نقدی خود را واریز کنند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه کد #8877* برای واریز این وجوه نقدی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مردم می‌توانند حتی شهرستانی را که مایل هستند کمک‌هایشان در آنجا مصرف شود را انتخاب کنند.

خاکسار ادامه داد: سال گذشته مجموع درآمدهای ما از محل جشن نیکوکاری 82 میلیارد تومان بود و در پایگاه‌های مدرسه‌ای نیز 23 میلیارد تومان جمع‌آوری شد. کمک‌ها حتماً تا قبل از عید نوروز به دست نیازمندان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی( ره) همچنین در این مراسم با بیان اینکه اگر امروز مسوولان آموزش و پرورش و کمیته امداد به بهانه نزدیک شدن به سال نو این جشن را برگزار می کنند علاوه بر اثرات خیر این اقدام، قصد نهادینه سازی فرهنگ نیکوکاری را با یک نگاه تربیتی عمیق مدنظر دارند ادامه داد: استفاده از این فرصت‌ها تلاشی است تا انسانیت در مسیر زندگی گم نشود و تک تک ما رسیدن به قله انسانی را فراموش نکنیم.

خاکسار همچنین به برگزاری انتخابات پرشور هفتم اسفندماه اشاره و عنوان کرد: این حضور نیز تلاشی در جهت اثبات و تحکیم نظام مبتنی بر حق است و باید خداوند را شاکر باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟