سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جهاد اسلامی: دشمن صهیونیستی از آزمایش صبر مقاومت اجتناب کند


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه آماده باش در امتداد مرز نوار غزه را افزایش داده است.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم درگیری های احتمالی، تانک های نمر و یگان های گولانی را در مرز نوار غزه مستقر کرد.

بر اساس این گزارش، این اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که برخی مواضع مقاومت امروز هدف موجی از حملات توپخانه ای قرار گرفت و به دنبال آن مقاومت فلسطین نیز به سمت اهداف اسرائیلی خمپاره شلیک کرد.

بر پایه این گزارش، مناطق نوار مرزی از صبح امروز شاهد تنش و گلوله باران متقابل در شرق شهر غزه در اطراف پایگاه «ناحل عوز» بود.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که تانک های رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه دو برج مراقبت در مرز شرقی و جنوبی نوار غزه را بمباران کردند.

شاهدان عینی گفتند که نیروهای اشغالگر مستقر در مرز دو خمپاره به سمت پایگاهی در نزدیکی پایگاه صوفا شلیک و سپس برج مقاومت در حومه حی الشجاعیه در شرق نوار غزه را بمباران کردند.

هشدار حماس و جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی

در پی این حملات، جنبش های حماس و جهاد اسلامی دشمن صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای تشدید حملات به نوار غزه دانستند.

مشیر المصری از رهبران حماس در این باره تاکید کرد که این تشدید حملات رژیم صهیونیستی تحولی جدید است.

وی طرف های ناظر بر توافق آتش بس امضا شده بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی را به مسئولیت پذیری در برابر نقض آتش بس دشمن صهیونیستی فراخواند و تاکید کرد که دشمن بایستی از آزمایش صبر حماس و مقاومت فلسطین اجتناب کند.

از سوی دیگر داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که اسرائیل از زمان امضای توافق آتش بس در سال 2014 تا به امروز تجاوزات علیه ملت فلسطین را متوقف نکرده است و به محاصره نوار غزه ادامه می دهد.

وی به تجاوزات روزمره صهیونیست ها علیه فلسطینیان در غزه، کرانه باختری، قدس و سایر مناطق فلسطین اشاره کرد و رژیم اشغالگر را مسئول کامل محاصره و تجاوز مکرر علیه ملت فلسطین دانست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آفرین بر حماس. آفرین بر مقاومت. آفرین بر جهاد اسلامی و گردان