سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برای عرصه‌های آزادسازی شده در محله هرندی برنامه‌ریزی شده است


پژمان پشمچی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ضرورت نوسازی بافت‌های فرسوده در محله هرندی، گفت: سازمان نوسازی برای بخشی از محله هرندی برنامه دارد و بر اساس طرح‌های پیش بینی شده، در سال‌های گذشته بخشی از عرصه‌های رها شده این محله تملک و بنای آن تخریب شده است تا به محل تجمع آسیب‌های اجتماعی و گعده‌های شبانه تبدیل نشود.

وی با بیان اینکه سیاست سازمان نوسازی شهر تهران بر نوسازی بافت‌های فرسوده متمرکز است، افزود: در عین حال در سایر محلات منطقه 12 که ابنیه تاریخی وجود دارد و برخی ساختمان‌های میراثی دارای حریم هستند، سیاست‌های دیگری وجود دارد، اما محله هرندی جزو بافت‌های تاریخی محسوب نمی‌شود و در زمینه تغییر بافت آن جای نگرانی وجود ندارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پروسه نوسازی بافت محله هرندی باید با ارزش بخشیدن به ساخت‌وساز و پیش‌بینی تسهیلات و مشوق‌های لازم دنبال شود تا فضا و انگیزه برای مالکان این بافت ها ایجاد شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اولین برنامه محله به محله در سال 1394