علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مقتدی صدر ۷۲ ساعت برای معرفی کابینه تکنوکرات فرصت داد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر طی سخنانی از وزرا خواست که فورا از منصب خود استعفا دهند.

بر اساس این گزارش مقتدی صدر همچنین از مردم نیز خواست که برای تحقق این امر بر وزرا فشار وارد کنند. وی همچنین ۷۲ ساعت برای معرفی کابینه وزرا فرصت داد.

رهبر جریان صدر در ادامه گفت: رؤسای سه گانه باید برای تشکیل یک جلسه پارلمانی و ارائه کابینه وزرای تکنوکرات(متخصص) با یکدیگر هماهنگی کنند؛ این وزرای تکنوکرات باید مستقل و بدون توجه به سهم خواهی ها و برای مراعات کردن ندای مردم مظلوم به صورت فوری برای رأی گیری مطرح گردند.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام باید حداکثر در طول ۷۲ ساعت صورت گیرد و همزمان نیز تحصن نمایندگان در پارلمان و با حمایت مردمی ادامه یابد.

مقتدی صدر همچنین از العبادی خواست که یک مدت زمانی مشخص برای اصلاح روند سیاسی مشخص کند که از ۴۰ روز هم تجاوز نکند.


ویدیو مرتبط :
ورود مقتدرانه سید مقتدی صدر به سوریه