سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلاکت بیش از 65 داعشی در عملیات ضد تروریستی نیروهای عراقی


هلاکت بیش از 65 داعشی در عملیات ضد تروریستی نیروهای عراقی

باشگاه خبرنگاران/ در عملیات ضد تروریستی نیروهای امنیتی عراق، یک سرکرده داعش و بیش از 65 عضو این گروه به هلاکت رسیدند.

به نقل از خبرگزاری عراقی واع، نیروهای امنیتی عراق یکی از سرکردگان گروه تکفیری صهیونیستی داعش را در منطقه الجزیره واقع در غرب سامرا به هلاکت رساندند.

شبکه اطلاع رسانی امور جنگ عراق در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای فرماندهی عملیات سامرا دیروز فرمانده نظامی گروه تروریستی داعش را در منطقه الجزیره با چند تن از معاونانش به هلاکت رساندند و پنج موضع این گروه را که حاوی مقادیر زیادی تجهیزات نظامی بود منهدم کردند.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات الجزیره در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای این فرماندهی امروز سه شنبه 65 تروریست وابسته به گروه تکفیری صهیونیستی داعش را در شهرستان حدیثه کشتند و پنج خودروی بمب گذاری شده و مقادیری تسلیحات آنان را منهدم و بمب های کار گذاشته شده در چهار خانه را در منطقه بوحیاه در شرق حدیثه خنثی کردند.

این نیروها همچنین 75 بمب را کشف و خنثی کردند. نیروهای عراقی یک سامانه پرتاب موشک و دو خمپاره را نیز کشف کردند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تصاویر اختصاصی از عملیات نیروهای عراقی ضد داعش