سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حافظی: سامانه دائمی مزایده در شهرداری تهران راه‌اندازی شود/بودجه غیرنقد شهرداری کاهش می‌یابد


رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم، با اشاره به اینکه تهاتر املاک شهرداری باید کنترل شود، گفت: در صورت راه‌اندازی سامانه دائمی مزایده، هر ملکی که قرار باشد واگذار و به عنوان منبع تامین مالی استفاده شود، ابتدا طی مدت معقولی بین دو تا سه هفته در سامانه عرضه و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته خواهد شد اما اگر متقاضی خرید وجود نداشته باشد شهرداری می‌تواند با عذر موجه ملک را تهاتر کند.

وی با تأکید بر ضرورت محدود کردن بودجه غیرنقدی که عمدتاً از سرفصل تهاتر حاصل می‌شود، گفت: در سال نخست شورای چهارم 49 درصد کل بودجه شهرداری غیرنقد بود اما در سال‌های 93 و 94 رفته رفته از میزان بودجه غیرنقد کاسته شده است.

حافظی با بیان اینکه کاهش و محدود کردن بخش غیرنقد بودجه از اولویت‌های تصویب لایحه بودجه 1395 خواهد بود، خاطرنشان کرد: میزان بودجه غیرنقد با راه‌اندازی سامانه مزایده باید طی دو تا سه مرحله به صفر برسد و این دندان لق برای همیشه کشیده شود؛ کما اینکه دولت هم با ساختاری که اکنون در شهرداری تهران وجود دارد، بودجه غیرنقد در اختیار ندارد.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به عدم تحقق کامل درآمدهای پیش‌بینی شده در سال جاری طی شش ماهه نخست، گفت: حدود 15 درصد منابع مالی مدیریت شهری در نیمه اول امسال نسبت به میزان مورد انتظار محقق نشد و این موضوع حاکی از ضرورت کاهش هزینه‌ها و مصارف است. طبعاً با عنایت به شرایط مذکور بودجه سال آینده با اعمال محدودیت‌های بیشتری در هزینه‌ها تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرونده بودجه سال 94 شهرداری تهران بسته شد