سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستور روحانی برای پشتیبانی حداکثری دستگاهها از ورزش عمومی و قهرمانی


«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور داد تا به موضوع ورزش عمومی و قهرمانی به عنوان ضرورت مهم سلامت و نشاط ملی توجه ویژه کنند و روند پیشرفت اقدامات انجام شده را به صورت منظم گزارش دهند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت، با برشمردن ورزش عمومی و قهرمانی به عنوان ضرورت های مهم سلامت و نشاط ملی، گفت: مردم با حساسیت مسأله ورزش و قهرمانی را دنبال می کنند و موفقیت ورزشکاران برای مردم ایران به ویژه جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس جمهوری گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه تخصصی و مسئول، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه ها به عنوان حامی و پشتیبان این وزارتخانه، موظف هستند حداکثر مساعی را برای پاسخگویی شایسته به این خواسته ملی بکار گیرند و روند پیشرفت کار را به طور منظم به اینجانب گزارش نمایند.


ویدیو مرتبط :
من روحانی هستم و دستور به حجاب اجباری توسط روحانی