علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رفع آسیب‌های هیئت‌های مذهبی همدان نیازمند برنامه‌ریزی مدون است


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان بابیان اینکه خرافات در هیئت‌های مذهبی کاهش‌یافته است، عنوان کرد: پرداختن به موضوع خرافات اولویت برنامه‌های تبلیغی مبلغان بوده است.

وی بابیان اینکه تلاش شده از ظرفیت اعزام مبلغ برای افزایش روشنگری در خصوص بدعت‌ها استفاده شود، افزود: اعزام مبلغ به مناطق محروم  در مناسبت‌های مختلف ازجمله خدمات سازمان تبلیغات به مناطق محروم بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه درصد اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان همدان ۲۰ درصد افزایش داشته است، بیان داشت:۴۳۷ مورد بازرسی از هیئت‌های مذهبی توسط گروه‌های ارزیابی صورت گرفته که از این تعداد ۴۱۳ هیئت برنامه خود را در ماه محرم برگزار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام دشتکی بابیان اینکه ۴۴۲ هیئت برنامه‌های خود را در طول سال و ۳۷۵ هیئت نیز در مناسبت‌ها برنامه‌های خود را اجرا کرده‌اند، بیان کرد: ۳۶۵ هیئت جلسات خود را در مکان‌های ثابت و ۷۲ هیئت  جلسات خود را به‌صورت سیار برگزار کرده‌اند.

وی بابان اینکه برنامه‌های۳۷۱ هیئت در راستای فعالیت‌های قرانی بوده است، گفت: ۳۹۸ مورد سخنرانی و ۴۲۰ مورد مداحی در هیئت‌های مذهبی استان همدان برای مردم اجراشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بابیان اینکه ۹۱ درصد هیئت‌های مذهبی دارای برنامه بوده‌اند، بیان کرد:۹  درصد این هیئت‌ها باید در برنامه خود تجدیدنظر می‌کردند.

حجت‌الاسلام دشتکی بااینکه ۲۶۲ مورد از هیئت‌های مذهبی برنامه‌های خود را در مساجد برگزار کرده‌اند، عنوان کرد: به‌طورکلی ۶۰ درصد مراسم هیئت‌های مذهبی در مساجد برگزارشده که این‌یک نقطه قوت برای هیئت‌ها و مساجد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
آموزش اسکن با Nessus و رفع آسیب پذیری