علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رهایی گروگان ۴ ساله درکمتر از ۴ ساعت/اختلاف خانوادگی انگیزه متهم


 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ سیدرضاصادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، درباره جزئیات این خبر، گفت: در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته فردی ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از ربوده شدن فرزندش خبر داد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس اردکان در محل حاضر و با بررسی موضوع، مشخص شد که متهم؛ «محمدمبین» را هنگام بازی در کوچه ربوده و طی تماس تلفنی تهدید کرده که وی را به قتل خواهد رساند.

سرهنگ صادقیان ضمن اشاره به اقدامات فنی و پلیسی گفت: ماموران پلیس با بررسی و تحقیقات میدانی فرد آدم ربا را شناسایی کردند.

وی  افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه آدم‌­ربا دارای مشکلات روحی و روانی و همچنین ۶ فقره سابقه کیفری بود، تیم­های عملیاتی از نیروهای ورزیده و باتجربه پلیس اردکان تشکیل شد.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران پلیس اردکان متوجه شدند که فرد آدم ربا به محدوده ۸۰ کیلومتری شهر اردکان متواری شده است. ماموران پلیس در قالب تیم های گشتی محسوس و نامحسوس به محل اعزام شدند؛ متهم با مشاهده ماموران در مسیر مخالف جاده ترانزیتی فرار می‌کرد که با هوشیاری پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متوقف و دستگیر شد.

وی، انگیزه آدم ربای ۴۸ ساله را اختلافات قبلی و خانوادگی با والدین این پسربچه بیان کرد و گفت: با تلاش و اقدام به موقع پلیس اردکان از یک فاجعه بسیار دلخراش و ناگوار جلوگیری شد.

صادقیان ضمن اشاره به بازگرداندن محمدمبین به خانواده اش افزود: این اقدام به موقع و با تدبیر پلیس اردکان که در کمتر از چهار ساعت انجام شد؛ از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد .متهم دستگیر شده  با دستور مقام قضائی  برای بازجویی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
گروگان گیری و رهایی گروگان