علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جواد محجوب به مدال نقره دست یافت


به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان روز جمعه با حضور ۳۹۵ جودوکار از ۶۷ کشور در تفلیس آغاز شد. تیم ایران در روز نخست این رقابتها نماینده ای نداشت. در روز دوم سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم بعد از برتری مقابل «نمازوف» آذربایجانی،دور دوم نتیجه را «رومن موستوپولوس» از یونان واگذار کرد و حذف شد.

امروز یکشنبه در آخرین روز این رقابتها جواد محجوب ۵ بار به روی تاتامی رفت که با کسب چهار پیروزی و یک شکست موفق به کسب مدال با ارزش نقره شد. وی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم دور نخست « سعیداف» دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۵ آسیا از تاجیسکتان را ضربه فنی کرد و سپس «بروداکوف» از لیتوانی را با همین نتیجه شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی هم «قربانوف» ازبکستانی را از پیش رو برداشت. 

محجوب در مرحله نیمه نهایی به مصاف «دومنیکو دیگویدا» از ایتالیا رفت و با برتری مقابل این حریف در پایان ۵ دقیقه مبارزه به دیدار پایانی راه پیدا کرد. نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف «مارتین پاچک» از سوئد رفت و در حالی که با اختلاف یک اخطار از حریف خود عقب بود در راه تلاش برای جبران و اجرای فن غافلگیر شد و در فاصله ۲۷ ثانیه به پایان مبارزه با ضربه فنی بازنده و به مدال نقره دست یافت. 

نماینده کشورمان که پیش از این مسابقات با ۷۲۶ امتیاز در مکان ۲۱ رنکنیگ المپیکی ها قرار داشت، با این مدال نقره  ۱۸۰ امتیاز به داشته های خود اضافه کرد تا جواز حضور در المپیک ریو را برای خود قطعی کند. 

دو جودوکار کشورمان با هدایت مسعود خسروی نژاد ۲۸ اسفندماه راهی تفلیس شدند. محجوب و ملایی پس شرکت در رقابتهای گرندپری از فردا در اردوی سه روزه بعد از این مسابقات شرکت کرده و سپس به تهران بازمی گردند تا برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده شوند.  


ویدیو مرتبط :
مدال نقره چشم زخم طرح دست - کد 3953