سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله واعظ طبسی در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد


آیت‌الله واعظ طبسی در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرد

تابناک/ با نام‌نویسی آیت الله واعظ طبسی برای انتخابات خبرگان رهبری، شمار کاندیداهای این مجلس در خراسان رضوی به 47 نفر رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش تابناک رضوی،همین چند روز پیش بود که آیت االه علم الهدی خبر از حضور آیت الله واعظ طبسی در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه برای خبرگان رهبری در استان داد و امروز نیز دعوتنامه تعدادی از روحانیون مشهد برای دعوت از نماینده رهبری در استانهای خراسان رونمایی شد تا بالاخره وی کاندیدا شود.

بنابراین گزارش، امروز و در واپسین ساعات نام‌نویسی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت الله عباس واعظ طبسی، نمایندة ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی از طریق نماینده ای ذر تهران، نامزد خبرگان رهبری از خراسان رضوی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اعلام این مطلب به خبرنگار تابناک رضوی، از نام نویسی تعداد 47 نفر داوطلب برای حضور در مجلس خبرگان رهبری از خراسان رضوی خبر داد که در نوع خود یک رکورد در نام نویسی این مجلس، محسوب می‌شود.

همچنین به گفته امیر پور مهدی، با نام نویسی 107 نامزدی که امروز برای مجلس شورای اسلامی از استان کاندیدا شدند شمار کاندیداهای خراسان رضوی برای احراز کرسی خانه ملت در مجموع به 370 نفر رسید.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی