سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری ۲ جلسه استماع درباره ایران در سنای آمریکا


کمیته امور بانکی، مسکن و شهری سنای آمریکا، ۴ و ۵ خرداد دو جلسه استماع علنی را درباره ایران برگزار می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  کمیته امور بانکی، مسکن و شهری سنای آمریکا، ۴ و ۵ خرداد دو جلسه استماع علنی را درباره ایران برگزار می‌کند.

به گزارش انتخاب به نقل از  پایگاه اینترنتی سنای آمریکا، در اولین جلسه استماع با عنوان «درک نقش تحریم‌ها بر اساس توافق ایران،» مارک دوبوویتز، مدیر اجرایی موسسه دفاع از دموکراسی‌ها، دکتر متیو لویت، مدیر برنامه مبارزه با تروریسم و اطلاعات «استین» در موسسه واشینگتن، مایکل المان، استاد بلندپایه همکاری امنیتی منطقه‌ای در موسسه بین المللی مطالعات راهبردی، و الیزابت روزنبرگ، استاد بلندپایه و مدیر برنامه امنیتی، اقتصاد و انرژی در مرکز امنیتی نیوامریکن در این جلسه استماع حضور خواهند داشت.

 این جلسه ساعت ۱۰ صبح به وقت واشینگتن (۱۸: ۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

دومین جلسه استماع با عنوان «نقش تحریم‌ها بر اساس توافق ایران: دورنمای دولت» با حضور آدام ژوبین، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی از دفتر اطلاعات مالی و تروریسم، برگزار می‌شود. این جلسه استماع ساعت ۲: ۳۰ بعد از ظهر به وقت واشینگتن (۲۳ به وقت تهران) آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
استیضاح رییس جمهور آمریکا به علت نژاد پرستی توسط مجلس سنای آمریکا