علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز به تساوی راضی شدند


به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه در مجموعه ورزشی ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) اراک با حضور جمع کثیری از هواداران فوتبال برگزار شد.

 این دیدار طبق جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار بود ساعت چهارده روز گذشته برگزار شود اما به علت شرایط نامساعد جوی در شهر اراک، از سوی ناظر فدراسیون فوتبال و داور، برگزاری این مسابقه به روز سه شنبه موکول شد.

در این بازی تیم فجر سپاسی شیراز که با ۳۷ امتیاز، ۱۰ برد در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با ۲۸ امتیاز و ۶ برد در رده پنجم جدول رده بندی لیگ قرار دارد مقابل یگدیگر صف آرایی کردند.

در دقیقه ۲۴ این بازی بابک عبدالله زاده، بازیکن شماره۲۹ تیم فجر سپاسی شیراز از خط دفاعی عبور کرد و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۴ مسابقه نیز گل تیم فوتبال آلومینیوم و گل تساوی این دیدار توسط جواد مولایی، بازیکن شماره هجده اراک وارد دروازه حریف شد و طی ۹۰ دقیقه وقت قانونی و ۸ دقیقه و قت اضافی دروازه هر دو تیم همچنان بسته ماند.

اسامی تیم فوتبال آلومینیوم اراک: مصطفی میرزایی، مهدی قریشی، حسین احمدلو، ابوالفضل قربانی، حامد نصیری، ابوالفضل کمانی(۷۱، عباس یحیی بیگی)، جواد مولایی، وحید نعمتی، عماد میرجوان(۷۶، روح الله عرب)، رضا اعتمادی(۸۵، میثم آقایی) و محمد شاه محمدی. سرمربی: غلامرضا دلگرم

گفتنی است هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور بین تیم های ایران جوان بوشهر و آلومینیوم اراک به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آلومینیوم اراک 1-1 فجرسپاسی