سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحانی :اولین هدفم از سفر به خراسان رضوی تشرف به مرقد امام رضا(ع) است


حجت الاسلام حسن روحانی روز پنجشنبه و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

رییس‌ جمهور در گفت وگویی با خبرنگاران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، هدف از سفر به استان خراسان رضوی را تشرف به مرقد مطهر امام رضا(ع) در این ایام نورانی و بررسی شرایط استان عنوان کرد و اظهارداشت: تشرف به زیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع) برای همه مردم ایران افتخاری بزرگ است، چرا که ما هر چه داریم از لطف اهل بیت و بویژه امام رضا(ع) است.

روحانی ‌گفت: همچنین طی این سفر، آخرین وضعیت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا میزان پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌هایی که در آخرین سفر به این استان، وعده انجام آنها داده شده بود، مشخص شود.

شماری از اعضای هیات دولت، رییس جمهوری را در این سفر همراهی خواهند کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری


ویدیو مرتبط :
سفر دکتر ستاری به استان خراسان رضوی