سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اوباما «حمله وحشیانه» به هتل مالی را محکوم کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس‌جمهور آمریکا ضمن محکوم کردن حمله به هتل پایتخت مالی، کشته شدن حداقل یک آمریکایی در این حمله را تایید کرد.

روز گذشته تروریست‌های وابسته به یک گروه نزدیک به القاعده سوار بر یک خودروی دیپلماتیک به هتلی در باماکو پایتخت مالی وارد شدند و پس از شروع به تیراندازی و همچنین گروگانگیری کردند.

گروگانگیری در این هتل که در آن صدها نفر شامل اتباع خارجی بودند، پس از ساعت‌ها درگیری و عملیات نیروهای امنیتی سرانجام پایان یافت.

مقامات سازمان ملل و برخی منابع خبری اعلام کردند که در این حمله تروریستی 27 غیرنظامی و همچنین دو تن از مهاجمان کشته شدند (جزئیات بیشتر).

به گزارش خبرگزاری فرانسه، امروز شنبه باراک اوباما که برای دیدار با مقامات مالزی در کوآلالامپور حضور دارد، حمله تروریستی به هتل پایتخت مالی را محکوم کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین کشته شدن «حداقل یک آمریکایی» در حمله به هتل رادیسون پایتخت مالی را تایید کرد.

او گفت: «تروریست‌ها با بی‌رحمی شروع به کشتن افراد و گروگانگیری کردند. این وحشیگری تنها سبب تقویت اراده ما برای مقابله با این چالش(چالش تروریسم) می‌شود».

اوباما همچنین افزود: «به نمایندگی از مردم آمریکا عمیق‌ترین همدردی خودمان را به مردم مالی و خانواده قربانیان که شامل حداقل یک آمریکایی است،‌اعلام می‌کنم».

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله ی وحشیانه ی گربه به کارکنان هتل